luni, 20 iunie 2016

La cules de galbenele


Am spus eu ca prasila este etapa cea mai grea dar cred ca m-am inselat! Mi-au iesit galbenelele prin ochi in cateva minute de cand am inceput sa culeg! Nu e atat de simplu precum am crezut eu initial! Pentru o galeata de flori adunate este nevoie de multa rabdare, energie si sudoare! Dureri de spate? Da! Dureri de picioare? Da! Dureri de cap? Aha! Cu-i mai arde sa se mai pozeze cu atata sudoare pe frunte...


Cu toate astea, cand le vad asa de frumoase si cand stiu ce efecte terapeutice au aceste minunate flori,  zau ca nu-mi pare rau! Peste 3 zile ma duc iar la cules! :)

2 comentarii:

  1. Esti ca o zana printre flori :)! Zana Galbenelelor !! :D <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare mult , ma simt mai mult furnica decat ca o zana dar multumesc pentru comparatie :P
      Cand se vor face mai multe si mai maricele imi pun rochita si flori in par sa arat ca o zana,hihihi!!!

      Ștergere